Pavel Kraemer: Stará dogmata ve vzdělávání by neměla nahrazovat nová
Záhodno / říjen 2021
Text převzat z youtube kanálu Záhodno.
Rozhovor s Pavlem Kraemere, zakladatelem Institutu pro inovativní vzdělávání, o tom, co by v našem vzdělávacím systému zasloužilo změnu a inovativnější přístup. Rozvrh předmětů často připomíná rychlý sled televizních programů na nejrůznější témata – v čem je toto pojetí výuky problematické? Jak přistupují k hodnocení výuky v inovativních či alternativních školách a co to do výuky přináší? Jak při hodnocení pracovat se subjektivitou a objektivitou a podle čeho vybírat školu pro své děti?

Karin Marques: Základní škola má dát základ do života, a to není jen o vědomostech

Eva Váňová: Hledala jsem něco, co by bylo přínosem úplně pro všechny

Dana Hádková: Nadané děti často bojují se sebepřijetím, úzkostmi a mají na sebe obrovské nároky
