- 7
Pozitivní podpora chování a předcházení konfliktům ve třídě
ČOSIV / 3. a 4. 10. 2022
Chcete si nastavit ve své třídě efektivní systém managementu chování vytvořený na základě ověřených principů? Chcete si nastavit ve své třídě efektivní systém managementu chování vytvořený na základě ověřených principů? Rádi byste se naučili vhodně podporovat děti a zároveň šetřit čas a energii jinak vynaložené na řešení konfliktů?
Pozitivní podpora chování a předcházení konfliktům ve třídě
ČOSIV / 3. a 4. 10. 2022
Chcete si nastavit ve své třídě efektivní systém managementu chování vytvořený na základě ověřených principů? Chcete si nastavit ve své třídě efektivní systém managementu chování vytvořený na základě ověřených principů? Rádi byste se naučili vhodně podporovat děti a zároveň šetřit čas a energii jinak vynaložené na řešení konfliktů?
Inspiromat (Podpora inkluze)
Sbírka kreativních materiálů k inkluzivní výuce projektu Podpora Inkluze (ČOSIV). Na podporu emočních a sociálních dovedností. Pomůcky, postupy, videa, infografiky i odborná literatura - vše na jednom místě!
Inspiromat (Podpora inkluze)
Sbírka kreativních materiálů k inkluzivní výuce projektu Podpora Inkluze (ČOSIV). Na podporu emočních a sociálních dovedností. Pomůcky, postupy, videa, infografiky i odborná literatura - vše na jednom místě!
Pozitivní podpora chování a předcházení konfliktům ve třídě
Čosiv / 6.6. a 7.6. 2022
Začněte ve třídě využívat efektivní management chování postavený na ověřených principech. Naučí vás to nový MŠMT akreditovaný kurz Třídní PBIS neboli Podpora chování a předcházení konfliktům ve třídě.
Pozitivní podpora chování a předcházení konfliktům ve třídě
Čosiv / 6.6. a 7.6. 2022
Začněte ve třídě využívat efektivní management chování postavený na ověřených principech. Naučí vás to nový MŠMT akreditovaný kurz Třídní PBIS neboli Podpora chování a předcházení konfliktům ve třídě.
Plakáty pro rozvoj emočních dovedností
ČOSIV
Připravili jsme pro Vás plakáty využitelné v aktivitách zaměřených na rozvoj emočních dovedností dětí v mateřských školách a na 1. stupni základních škol. S jejich pomocí dětem pomůžeme zorientovat se ve vlastních emocích, porozumět emocím druhých a naučit se zdravým způsobům sebezklidnění.
Plakáty pro rozvoj emočních dovedností
ČOSIV
Připravili jsme pro Vás plakáty využitelné v aktivitách zaměřených na rozvoj emočních dovedností dětí v mateřských školách a na 1. stupni základních škol. S jejich pomocí dětem pomůžeme zorientovat se ve vlastních emocích, porozumět emocím druhých a naučit se zdravým způsobům sebezklidnění.
Metody pro efektivní nastavení třídní komunikace
ČOSIV
Jak naučit žáky nepřekřikovat se, nechat druhého domluvit, navzájem si naslouchat či vyjádřit svůj názor? V přiloženém materiálu najdete několik efektivních a užitečných nástrojů pro rozvoj třídní komunikace.
Metody pro efektivní nastavení třídní komunikace
ČOSIV
Jak naučit žáky nepřekřikovat se, nechat druhého domluvit, navzájem si naslouchat či vyjádřit svůj názor? V přiloženém materiálu najdete několik efektivních a užitečných nástrojů pro rozvoj třídní komunikace.
Diskuzní karty pro podporu sociálně - emočního učení
ČOSIV
Přinášíme vám celkem 36 diskuzních karet pro podporu sociálně emočního učení. Karty jsou vhodné pro první i druhý stupeň základní školy. Na kartách naleznete situace, se kterými se žáci mohou setkat, ale ne vždy vědí, jak se v takové chvíli zachovat.
Diskuzní karty pro podporu sociálně - emočního učení
ČOSIV
Přinášíme vám celkem 36 diskuzních karet pro podporu sociálně emočního učení. Karty jsou vhodné pro první i druhý stupeň základní školy. Na kartách naleznete situace, se kterými se žáci mohou setkat, ale ne vždy vědí, jak se v takové chvíli zachovat.
Emoční management: Aktivity a hry
ČOSIV
Aktivity a hry zaměřené na zvyšování vzájemné všímavosti ve skupině, aktivní naslouchání, práci se situacemi útlaku jako je diskriminace a šikana a aktivity zaměřené na sebepoznání, sebeurčení a přemýšlení.
Emoční management: Aktivity a hry
ČOSIV
Aktivity a hry zaměřené na zvyšování vzájemné všímavosti ve skupině, aktivní naslouchání, práci se situacemi útlaku jako je diskriminace a šikana a aktivity zaměřené na sebepoznání, sebeurčení a přemýšlení.