- 8
Doprovázení škol
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
učiteli.
Doprovázení škol
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
učiteli.
Zprostředkování pedagogické praxe
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Umožňujeme budoucím učitelům najít zajímavé inovativní nebo alternativní školy, na kterých mohou absolvovat pedagogickou praxi. Pomáháme jim vybrat si z širokého spektra různých typů a zaměření škol tak, aby jim praxe zprostředkovala přímou zkušenost s odlišnými vzdělávacími přístupy.
Zprostředkování pedagogické praxe
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Umožňujeme budoucím učitelům najít zajímavé inovativní nebo alternativní školy, na kterých mohou absolvovat pedagogickou praxi. Pomáháme jim vybrat si z širokého spektra různých typů a zaměření škol tak, aby jim praxe zprostředkovala přímou zkušenost s odlišnými vzdělávacími přístupy.
Jak založit školu
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Není ve vašem regionu škola, kterou byste si přáli pro své dítě? Máte chuť a prostor pustit se do tohoto úkolu a nevíte, na co vše je potřeba myslet? Přemýšlíte, jak přitáhnout učitele a rodiče k novému projektu? Jak vytvořit fungující tým a jak budovat společnou vizi?
Jak založit školu
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Není ve vašem regionu škola, kterou byste si přáli pro své dítě? Máte chuť a prostor pustit se do tohoto úkolu a nevíte, na co vše je potřeba myslet? Přemýšlíte, jak přitáhnout učitele a rodiče k novému projektu? Jak vytvořit fungující tým a jak budovat společnou vizi?
Pohybový a improvizační workshop
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Školám nebo firmám nabízíme pohybové a improvizační semináře. Vnímáme totiž uměleckou tvorbu a pohyb jako důležitou součást života jednotlivce i komunit, která zvyšuje jeho kvalitu, protože využívání kreativního potenciálu prohlubuje a upevňuje vztah k sobě samému i mezi lidmi.
Pohybový a improvizační workshop
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Školám nebo firmám nabízíme pohybové a improvizační semináře. Vnímáme totiž uměleckou tvorbu a pohyb jako důležitou součást života jednotlivce i komunit, která zvyšuje jeho kvalitu, protože využívání kreativního potenciálu prohlubuje a upevňuje vztah k sobě samému i mezi lidmi.
Jak učit a nevyhořet
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Jak si zachovat otevřenost a nadšení? Jak reagovat na věci, které nás ve škole štvou? Jak vnitřně zpracovávat tlaky, které se na nás hrnou ze všech stran? Kdy má smysl bojovat a kdy ne?
Jak učit a nevyhořet
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Jak si zachovat otevřenost a nadšení? Jak reagovat na věci, které nás ve škole štvou? Jak vnitřně zpracovávat tlaky, které se na nás hrnou ze všech stran? Kdy má smysl bojovat a kdy ne?
Intuitivní hry pro děti, dospívající i dospělé
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Intuitivní hry a cvičení vyvinuté švédským hudebníkem a pedagogem Pärem Ahlbomem, zakladatelem školy Solvik, vás určitě osvěží. Při těchto hrách a cvičeních rozvíjíme intuitivní vnímání rytmu a času, prostoru a lidí kolem nás.
Intuitivní hry pro děti, dospívající i dospělé
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Intuitivní hry a cvičení vyvinuté švédským hudebníkem a pedagogem Pärem Ahlbomem, zakladatelem školy Solvik, vás určitě osvěží. Při těchto hrách a cvičeních rozvíjíme intuitivní vnímání rytmu a času, prostoru a lidí kolem nás.
Jak vybrat školu pro vaše dítě?
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Cílem semináře je, abyste odcházeli s pocitem, že si dokážete odpovědět na otázku „Jaká škola je vhodná pro moje dítě a moji rodinu?“ a věděli, co všechno je třeba udělat pro to, aby se do vytoužené školy vaše dítě dostalo.
Jak vybrat školu pro vaše dítě?
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Cílem semináře je, abyste odcházeli s pocitem, že si dokážete odpovědět na otázku „Jaká škola je vhodná pro moje dítě a moji rodinu?“ a věděli, co všechno je třeba udělat pro to, aby se do vytoužené školy vaše dítě dostalo.
Jak vyučovat programování jako řemeslo
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Tento seminář je o tom, jak lze přistupovat k výuce programování alternativně napodobováním výuky řemesel, jak se to dělalo v dobách před průmyslovou revolucí. Jaká jsou specifika tohoto přístupu? Jak je možné ho zavádět v realitě dnešního školství?
Jak vyučovat programování jako řemeslo
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Tento seminář je o tom, jak lze přistupovat k výuce programování alternativně napodobováním výuky řemesel, jak se to dělalo v dobách před průmyslovou revolucí. Jaká jsou specifika tohoto přístupu? Jak je možné ho zavádět v realitě dnešního školství?